Thursday, September 9, 2010

Android + XPERIA X10

Esok raya! senang kata skarang dah lepas maghrib, dah kire raya la ni kan! Tapi ni ada something yang aku nak celoteh-celoteh ni. Time aku join kursus OSH di UTHM, ade la kawan kelas aku beli handphone i-mobile yang dalamnya guna OS android, tak ingat sangat version brapa tapi lama sikit rasanya (aku memang tatau pape pasal android, just memang suke android sebab product google la katakan). Sememangnya google ni memang style habis sebab siap buat OS untuk hp lagi.

Tiba-tiba sepupu aku pulak baru beli XPERIA X10 yang guna android jugak. Cis! ini memang menggugat nafsu aku ni. hahaha.. android dalam XPERIA X10 ni version baru rasanya sebab style habis dekat-dekat interface iphone. Software dan game android dah la banyak. Jeles btol rasenyer tapi nak beli takde duwet, sabar je la.



Android sangat best dan laju. Kalau nak beli hp, beli la yang android. Kang klo beli nokia symbian atau windows mobile, jangan marah baling-baling hp klo rase cam berat je OS tu. Ingat! andorid itu google dan bukan sebarang-sebarang punyer OS ok! aku xde pun android ni tapi jeles sangat dengan member-member atau sepupu sepapat yang guna android. Nokia 5800 aku ni membuhsankan je. huhu sabar mat, sabar.. =p


********************


p/s: Beli hp yg ade os android ok! tapi jangan lupa check version OS tu. Pasal software atau game, pakcik google kan ada. Terpromote pulak! tata...

2 comments:

  1. oii..nak kate akunyer android la tuh...hhehe

    ReplyDelete
  2. hehehe... aku jeles la ko bleh maen game lompat2 tu. nk android!!!

    ReplyDelete