Sunday, September 19, 2010

Maher Zain Datang Malaysia!!!


Sape kenal Maher Zain? Rasenyer macam dah ramai je yang meminati lagu-lagu maher zain sebab memang best dan sesuai dengan anak-anak muda. Kalau tengok dekat facebook fanpage Maher Zain pun memang dah jelas sangat ramai yang minat dengan lagu dia. Lagu yang dinyanyikan olehh Maher Zain sangat menyentuh perasaan pendengarnya kerana penuh dengan nasihat-nasihat yang membina. Beberapa hari ni ramai yang bertanya kat aku pasal bila Maher Zain nak datang Malaysia;


"mat, bila Maher Zain nak datang?" soalan lazim dari orang yang bertanya.

"nanti aku tanyer sepupu aku, dia tau kot..tapi event ni kt UIAM" aku menjawab.

"ok-ok, nanti ko roger-roger la. aku memang nk pergi sangat ni." orang bertanya berkata lagi.


So, skarang ni aku nk roger-roger mana-mana orang yang bertanya tu berkenaan "details" kedatangan Maher Zain di Malaysia. Korang boleh la tengok maklumat "event" ni kt gambar di atas (sila click untuk poster). Untuk "Booking Ticket" korang "Click di sini" yer.

Sebenarnya bukan Maher Zain je yang akan datang kat event ni, ramai lagi seperti Shoutul Harokah (aku minat sgt!), artist malaysia dan activist LL4G. Event ni pasal pembebasan palastine dan kat sini korang akan jumper ramai activist yang memperjuangkan pembebasan palestine dan bantuan untuk palestin.


********************

p/s:
1) Click kat sini untuk Poster Event.
2) Click kat sini untuk Booking Ticket.
3) Adalah menjadi tanggungjawab kita sesama Islam untuk membantu saudara islam kita seperti di Palestine.
4) Betulkan niat sebelum pergi event. hehe..
5) Gambar asal adalah dari blog SeekForTheLight



4 comments:

  1. pekejadah bertudung litup tengok maher zain terkinja-kinja menjerit-jerit macam tgk konsert adam lambert. kecoh dekat dunia luar. memalukan malaysia tol.

    ReplyDelete
  2. Salam ayed..

    Mungkin malaysian dah salah faham dengan apa yang maher zain cuba sampaikan. Niat kena betul. Hayati lagu dengan berhikmah. =)

    p/s: sape tu adam lambert?

    ReplyDelete
  3. seekforthelight tu abg amin punyer kan???

    ReplyDelete
  4. betul tu! rajin-rajin la melawat blog dia. bnyk boleh blaja.

    ReplyDelete